5/recent-posts/slider1

Tapahtuipa kerran Hotellissa...



Asuin ja työskentelin hotellissa kahdeksan kuukautta. Elämä ja työ samassa paketissa, välillä hieman haasteellista. Siihen pieneen hetkeen sattui pieniä kommelluksia. Hotelli oli/on siis pieni vain 15 huonetta joista kaksi tai kolme oli aina henkilökunnalla. Joten henkilökunta oli aina erittäin lähellä asukkaita. Meillä oli usein ns. avoimet ovet, joten periaatteessa kuka vaan pystyi kävelemään sisään.



Yhtenä aamuna herättiin ja oli tullut vähän lunta.



Hotelli oli auki aamuisin (aamupala) ja sitten pidettiin pieni tauko ja avattiin joko klo 14 tai myöhemmin (tai aikaisemmin, ota näistä selvää). Mutta usein oli kuitenkin hotellin ulko-ovi auki, koska olimmehan kotona. Meidän huoneet oli ylimmässä kerroksessa ja tietenkään ovikello ei toiminut. 

Olin siinä sitten yhtenä aamu- tai päivätoimissani ja olin juuri laittanut kulmavärit kulmiini. Kaikki naiset jotka joutuvat tätä hommaa tekevät tietävät sen että silloin näyttää ihan K-A-M-A-L-A-L-T-A (lue:poliisiopiston pahasetä). Ei siinä mitään ihan normaaliasia blondille. Mutta en ollut laskenut seuraavaa tapahtumaa ollenkaan tapahtuvaksi. Tulin ulos huoneestani ja samassa rappusia ylös kävelee kaverini isä joka on siis sähkömies ja oli kutsuttu työasioille (jonka tietenkin olin sopivasti unohtanut). Katsoimme hieman toisiamme, mutta hän otti asian ihan asiallisesti tai ehkä ei tajunnut etten minä oikeasti siltä näytä. Minä se taasen meinasin hävetä silmät (tai kulmat) päästäni.






"Kotona" ollessa en yleensä ikinä lukinnut ovea, koska olin ajatellut ettei kukaan tajua sitä että oveni onkin auki. VIRHE. Yksi kerta meillä oli yksi kiva ryhmä Suomesta jonka yksi jäsen oli ns. hieman viinaan menevä. Hän jäi usein ryhmän retkistä pois koska taisi kuppi maistua paremmalta. Yksi päivä hän kuitenkin hieman kännipäissään tuli minun huoneen ovesta sisään ja höpötteli jotain omiaan. Sain hänet kuitenkin nätisi ohjattua omaan huoneeseensa. Menin viereiseen Niinan huoneeseen ja eikös hän tullut hetken perästä sinne ja kyseli jotain tyttöjen perään (OMG)? Saatiin ohjattua pois huoneesta ja taisi sitten sammahtaa omaan huoneeseensa. Sen jälkeen pidin aina huonetta lukossa. AINA.



Joskus oli aikaa pelleillä.



Yksi ällöttävä tapaus oli se kun meidän henkilökunnan suihku oli rikki ja minun piti mennä yhteen huoneeseen suihkuun. Huone oli ollut tyhjä muistaakseni jo pari päivää. Suihkusta tullessa tajusin että ei p...veli unohdin pyyhkeen huoneeseeni. Mietin siinä että mitä teen juoksenko omaan huoneeseen viuhahtaen vai mitä? Huomasinkin että siinä kylpyhuoneen pöydällä oli yksi käsipyyhe käyttämättömänä. Olin että jes, mutta huomasin että siinä pyyhkeessä oli verta (en mene yksityiskohtiin mistä se veri oli peräisin) joten pyyhe lensi nurkkaan ja juoksin omaan huoneeseen. YÖÖK!




Minun huoneeni 8 kuukautta.



Yhtenä aamuna tein crossfit-treeniä hotellin pihalla tai no taisin jo venytellä. Ihmettelin että kuka minua katselee rappusilta. No sieltä tuli KETTU alas, minä jähmetyin ja hän tuijotti minua ja minä sitä. Hän kulki todella läheltä minua toisiamme tuijottaen, kännykkäni oli lähellä ja sain napattua kuvan. Kettu käveli hitaasti ohi ja ohi mentyään vielä vilkaisi taaksepäin. Jumi kertoi että kannattaa varoa kettuja, niillä on yleensä vesikauhu edit tai joku muu tauti(?). Onneksi kuulin tämän vasta jälkeen päin.








Onko sinulle sattunut jotain kommelluksia hotellissa?



Joskus iltaisin tämä oli parasta.

Muista seurata meitä myös
Facebookissa: Suomalainen im Allgäu 
Instagramissa: asentajahiltunen
Bloglovin' ja Blogit.fi

2 kommenttia

  1. Voi ei mitä sattumuksia, tuo kulmaväri taisi olla lemppari! �� Mutta jäin miettimään tota kettuasiaa, eihän Saksassa ketuilla tai muillakaan eläimillä ole vesikauhua ollut moneen vuosikymmeneen? Vai meinasiko Jumi ehkä kapia tai sitä niiden outoa matoa? ��

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aina sattuu kun tapahtuu. Tosiaan en tiedä mitäköhän se Jumi tarkoitti kun en varmaan ymmärtänyt täysin mitä hän sanoi. ;) Kiitos kommentista Merja.

      Poista