5/recent-posts/slider1

Uskotko kohtaloon?

Uskotko sinä kohtaloon?

Uskotko ennustuksiin?

Uskotko tähtikarttoihin?

Uskotko horoskooppeihin?








Minä uskon näistä kaikkiin.

Mistä minä aloittaisin.

Kohtaloon uskon koska ilman sitä tuskin olisin täällä. Kohtalo määräsi minut aikoinaan Saksaan au pairiksi. Sen vuoden jälkeen päätin lukea itseni vielä vastaanottovirkailijaksi, jonka aikana menin työharjoitteluun Leville (josta olin haaveillut pitkään, mutta en ollut uskaltanut sanoa itseäni irti töistä). 

Kärvistelin hetken aikaa Suomessa kunnes näin ilmoituksen suomalaisesta hotellista Saksan alpeilla. Ja olen sata varma että ystäväni Frankfurtin ajoilta postasi kyseisen hotellin linkin FB-sivuilleni jo silloin vuonna 2009. Ehkä aika ei ollut silloin vielä oikea. Hotellipaikanhan sain osaksi myös sen ansiosta että olin ollut Levillä työharjoittelussa saman hotelliketjun paikassa kuin tuleva pomoni oli. 

Vai onko kaikki mielestänne vain sattumaa?


Ennustuksia olen tehnyt pikkutytöstä lähtien, aluksi harmittomasti pelikorteilla ja myöhemmin minulle hommattiin tarot-kortit joiden avulla olen useasti ennustanut itselle ja muille. Pelottavinta on ollut silloin kun ennustukset ovat osuneet oikeaan. Tai että olen ennustaessa päässyt tavallaan ennustettavan sisimpään. 

Minulla ei ole mitään oikeita ennustuksen kykyjä vaan olen lukenut mitä ne kortit sanovat. Kerran ennustin yhdelle ystävälle ja koko ajan tuli huonoja asioita. Koitin vaihtaa eri systeemiin ja ne huonot asiat vain seurasivat perässä. Silloin päätettiin lopettaa koko touhu itkut silmissä. 

Minulle ennustettiin pitkään aina vain samoja juttuja, töitä ja töitä ja töitä. Ei ikinä mitään mielenkiintoista, kunnes yksi kerta. Kortit sanoivat että tulee nopea muutos elämään. Ja niin sitten kävikin ja loppuvuodesta olin jo täällä. 

Vai oliko tämäkin vain sattumaa?






Tähtikartat jotka näyttävät sinun koko elämän alusta loppuun. Yksi työkaveri teki minulle ihan harrastusmielessä ja näin jälkikäteen sieltä löytyy muutama mielenkiintoinen lause. Esimerkiksi se että tulen asumaan ulkomailla pariinkin otteeseen tai että olen ehkä naimissa ulkomaalaisen kanssa. Silloin kun sain tämän käteeni luin ja naureskelin että joo, niin varmaan. Nyt jotenkin on vaikea olla uskomatta. 

Vai onko tämäkin vain sattumaa?

Horoskoopit tai tässä tapauksessa luonnehoroskoopit kertovat henkilöstä tai miten kaksi henkilöä tulevat toimeen. Tunnistan itseni luonnehoroskoopeista ja huomaan että ystäväpiiristäni löytyy vain tiettyjä tähtimerkkejä. Nykyinen kumppani kuuluu myös niihin joiden kanssa kaksosilla menee hyvin yhteen. 

Onko tämäkin vain sattumaa?





Mutta yksi ennustus on ollut minulle vaikein hyväksyä. Minun kaveri Myanmarista Frankfurtin ajoilta (10 vuotta sitten) ennusti silloin minulle kädestä. Hän kertoi että en ole onnellinen ja että mietin liikaa asioita. Hän sanoi että tapaan pitkäaikaisen kumppanin, ei kuitenkaan kertonut milloin tai miten. Sanoi myös että saan yhden lapsen neljänkympin ikävuoden tienoilla. 

Ja että työelämääni tai johonkin tulee pitkä paussi. Ja että elän pitkän ja hyvän elämän. En muistanut tätä ennustusta näin tarkkaan, muistin vain että hän sanoi että saan yhden lapsen. 

Silloin jo mietin että voi ei, haluaisin kaksi tai kolme lasta. Mutta koska ennustus osui niin oikeaan ja olen kymmenen vuotta vanhempi ja viisaampi. Niin nyt vihdoin ymmärrän tämän ennustuksen/kohtalon tarkoituksen. Näin tämän piti mennä joten mitä sitä nyt pyristelemään vastaan. 

Oliko tämäkin ennustus vain sattumaa?



Onko nämä kaikki vain sattumaa vai onko taustalla jotain isompaa?



Meitä voit seurata myös
Facebookissa: Suomalainen im Allgäu 
Instagramissa: asentajahiltunen

2 kommenttia

  1. Uskoisin mielelläni, mutta uskoni on heikko. Joskus minulla on etiäisiä, jotka ovat pelastaneet vaarasta, en vain syvenny enempää niihin, koska esoteerikka ei sovi minulle. Freiburgin yliopistossa voi opiskella parapsykologiaa.Lähtökohtaisesti parapsykologisten ilmiöiden olemassaoloa ei kiistetä, mutta ei meidän tutkimusmenetelmillä ole myöskään todennettu niitten olemassaoloa.
    Harrastan kotonani feng shuita, koska se on hauskaa ja tarkoituksena on saavuttaa elämässä tasapainoa ja harmoniaa tietyillä järjestelyillä ja sisustuselementeillä kodissa. Positiivista feng shuissa on, että voin itse vaikuttaa kohtalooni ja voin torjua huonoa energiaa Sha-Chi:ta ja estää vastoinkäymisiä (tai ainakin pelkojani) erilaisilla rituaaleilla ja kerätä hyvää energiaa. Kaukoidän symboliikka ja sanasto saattaa aluksi tuntua meistä länsimaalaisista oudoilta, mutta ovat hauskoja mielikuvia ja pysyvät hyvin muistissa, kun niihin syventyy.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin nämä on vähän "henkimaailman" asioita. Joihinkin pystyy vaikuttamaan ja joihinkin ei. Ennustuksissa pitää muistaa se että tilanne on sen hetkinen tilanne. Ja sen tähden se voi muuttua.

      Poista